Automate your Marketing
with Womplify




 


By: ARENISS ASRUL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 2-Jun-2010 04:59 Email | Share | | Bookmark
Darwisy (17 Month)

 
 
 
View all 25 photos...
Genap dah umur anak mama 1 tahun 5 bulan...semua ckp anak mama nie mcm dh umur 2 tahun lebih..alhamdulilah darwisy sihat seadanya...skrg dah pandai ckp..bila buat rosak sesuatu mulalah ckp "cak"...sekarang nii suka sangat tgk CD Fun Song Factory.....dah beli 2 CD dah khas utk nyer..asyik ngajak tgk "tar"makanayer twinkle2 little starlah tue...mcm dah pandai ikut ckp orang..happy sangat tgk perkembangan anak yang sihat nie...walaupun penat hilang selepas tgk anak gembira...

Darwisy Tgh Layan Fun Song Factory...



Jalan-jalan







[img]
http://srv.fotopages.com/2/21679557.jpg[/img]


Wednesday, 21-Apr-2010 02:10 Email | Share | | Bookmark
Santai Hari minggu (15 Month)

 
 
 
View all 13 photos...
Lama dah x update fp nie...nie pun bru snap pic Darwisy masa g jalan-jalan ambik angin waktu petang...bila dah setahun lebih nie bila pandai berjalan dan berlari asyik nak main kat taman jer...so setiap petang hari minggu kami layannnn...jer karenah Darwisy nie...sekarang nie yang tak tahan nyer bila ada jer yang tak kena suka memberontak mulalah mencederakan diri sendiri hantuk2 kepala..baring2...aduiiii penat mama.....melayan anak kesayangan sorang nie...apa2 pun seronok ada anak nie....walaupun penat hati happy alwayz.....















Anak mama yang sukakan sangat lorry....

Ragam Darwisy nak Makan Sendiri




Wednesday, 24-Mar-2010 07:47 Email | Share | | Bookmark
Fiesta Belon Panas Putrajaya (18-21 Mac 2010)

Semangat tul fiesta kali nie..kami pegi awal2 lagi..kul 7.30 dh ada kt sana..ramai gila org..tu yg dpt snap mcm2 pic..mmg berbaloi2..he..he..so layannnnnnnn....



http://srv.fotopages.com/2/21545511.jpg[/img]







http://srv.fotopages.com/2/21549075.jpg







Tuesday, 16-Mar-2010 01:48 Email | Share | | Bookmark
Dariwsy (14 Month)

Posing2 atas katil kt bilik...


Taman Equine...


Darwisy sedang kacau mama sembahyang













Friday, 12-Mar-2010 02:34 Email | Share | | Bookmark
Memories Papa Kat Jepun (Thn 2006)

Papa g Jepun nie kami lum kawen lagi....Pic pun masa muda2 la nie...masa nie pa g ke Osaka aras urusan kerja....masa pa g tue musim bunga..bestnya..bunga sakura lagi tue ada kat sana...so aku layan tgk pic jer la....




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net